From idea to product

Van idee tot eindproduct

2025-07-25

Onze sterke punten / zijn de 3 P’s – Passie / Producten / Potentieel

Passie:

  • wij hechten waarde aan de wensen en behoeften van onze klanten – met oog voor hun uiteenlopende voorkeuren en verwachtingen;
  • een breed en aantrekkelijk productaanbod;
  • creatieve combinatie van traditionele waarden met een moderne benadering van assortiment en innovatie;
  • we nemen actief deel aan de ontwikkeling van de DIY-trend (doe-het-zelf);
  • we richten ons op ecologie, milieuzorg en het promoten van het natuurlijke;
  • we zorgen voor kwaliteitsnormen en verbeteren deze voortdurend, waarbij we ook het niveau van verkoop en dienstverlening verhogen;
  • ons bedrijf biedt educatieve activiteiten – we organiseren workshops en demonstraties, zowel voor specifieke doelgroepen als voor het brede publiek, en garanderen uitgebreide klantondersteuning;
  • een dynamische ontwikkeling van ons kennisplatform;
  • ondersteuning voor zakelijke klanten door middel van promotionele en professionele adviesactiviteiten;
  • voortdurende zoektocht naar optimale oplossingen, afgestemd op de behoeften van het moment of op lange termijn relaties met onze zakenpartners;
  • we zorgen voor wederzijds voordeel en comfort in zakelijke samenwerking;
  • we luisteren aandachtig naar onze klanten en medewerkers om het aanbod zo goed mogelijk af te stemmen op de marktverwachtingen, en werken hard aan onze positie als trendsetter in de branche.

Producten:

  • een gevarieerd assortiment dat voortdurend wordt verrijkt met nieuwe producten;
  • het vormgeven van normen bij het ontwikkelen van thematische productlijnen;
  • nadruk op onze eigen, originele en innovatieve producten;
  • we doen er alles aan om de kwaliteit van onze producten te verhogen en hun beschikbaarheid te verbeteren;
  • voortdurende verbetering van de kwaliteit en esthetiek van onze verpakkingen.

Potentieel:

  • we werken continu aan de ontwikkeling van drie pijlers van het bedrijf – verkoop, productie en educatie;
  • onze belangrijkste investeringsgebieden zijn de competenties en kwalificaties van onze medewerkers;
  • professionele faciliteiten: een zakelijke expositieruimte, een uitgebreide productieafdeling, een magazijncentrum en eigen transport;
  • we beschikken over een eigen microbiologisch laboratorium met geïmplementeerd HACCP-systeem, waarmee we onderzoek kunnen uitvoeren, recepten kunnen verbeteren en de productie van eigen producten kunnen verhogen;
  • we implementeren moderne technologieën voor prototyping, waaronder het gebruik van een 3D-printer, innovatieve projecten die worden geïnitieerd en getest door het R&D-team, evenals de implementatie van speciale IT-oplossingen;
  • we benutten de synergie van nauwkeurig werk van ervaren professionals gecombineerd met de creativiteit en energie van jonge medewerkers;
  • wij bieden o.a. trainingen voor verkopers, demonstraties voor eindgebruikers, informatie- en marketingmateriaal en promotieactiviteiten op locatie van de zakenpartner – afgestemd op behoeften en bilaterale afspraken. Extra waarde is de ondersteuning door het Mobiele Trainingsteam – het organiseren van bijeenkomsten en demonstraties, geleid door een gerespecteerde trainer-practicus in showrooms, winkels, enz., vooral gericht op het winkelpersoneel.
  • deelname aan vakbeurzen in de sector;
  • wij organiseren deskundige workshops en periodieke thematische kookdemonstraties;
  • wij trainen, adviseren en delen ervaringen met particuliere klanten – in de showroom, via onze eigen blog en in de media;
  • investeringen in de ontwikkeling van moderne kantoor-, productie- en magazijnruimtes.

Wij bieden onze B2B-partners en particuliere klanten ondersteuning, waarvan training, demonstraties en advies een belangrijk onderdeel zijn. Zo kunnen zij optimaal gebruikmaken van onze producten en inspiratie vinden voor hun eigen creativiteit.