Browin - missie, misie, waarden

Missie, Visie, Waarden

2025-07-17

Missie:

Onze passie, kennis en traditie van huisgemaakte voedselverwerking delen met iedereen, om zo een gelukkig en gezond leven te bevorderen.

Visie:

Wij zijn er trots op om boeiende, innovatieve en doordachte oplossingen te creëren die het voor iedereen gemakkelijker maken om een gezond en milieuvriendelijk leven te leiden – vooral door het ondersteunen van de passie voor huisgemaakte lekkernijen. Wij, het BROWIN-team – mensen met nieuwsgierigheid naar de wereld en enthousiasme voor hun vakgebieden – luisteren naar onze Klanten, Zakenpartners, Samenwerkers en Experts en reageren actief op veranderende trends. Door onze R&D-competenties en productiecapaciteiten te ontwikkelen willen we nog beter en flexibeler inspelen op nieuwe verwachtingen. We verhogen onze effectiviteit, optimaliseren processen en maken onze producten nog praktischer, terwijl ze voor iedereen toegankelijk blijven. Onze aanwezigheid in elk huis en elke tuin zal voor ons de grootste eer en waardering zijn. Daarom drukken wij, als BROWIN, ons motto uit in de woorden: “... omdat zelfgemaakt beter is!”.

Waarden:

Hier presenteren wij onze waarden, geworteld in familietradities, die alle medewerkers verbinden tot een team dat in staat is om de doelstellingen van de organisatie effectief te realiseren, de juiste motivatie garandeert om de missie van ons bedrijf voort te zetten en de basis vormt voor de betrouwbaarheid van onze boodschap en het vertrouwen opbouwt bij onze Klanten en Zakenpartners (door relaties, acties en ons aanbod):

Passie

Passie – wij ondersteunen anderen in het najagen van hun dromen en het opbouwen van hun gevoel van geluk, door het goede en gezonde met hen te delen én hen aan te moedigen om hetzelfde te doen. We willen dat onze gedeelde passie – het creëren van eigen huisgemaakte producten en zorg voor de tuin – je trots en voldoening schenkt, en je enthousiast maakt om de wereld te veranderen, zodat je meer van je dromen kunt waarmaken.

Kwaliteit

Kwaliteit – is de maatstaf van ons handelen, zichtbaar in alle activiteiten van ons bedrijf. Het is een constante zoektocht naar betere en innovatieve producten, effectiever proces- en projectbeheer, en het stellen van modelnormen voor de voorbereiding van het aanbod en de werking van de organisatie – alles in samenwerking met onze Klanten, Partners en Leveranciers.

Partnerschap

Partnerschap – wij richten ons altijd op de individuele mens, met al zijn of haar persoonlijkheid, die bijdraagt aan onze organisatie. Op dit fundament bouwen wij relaties – zowel intern als extern. We respecteren en luisteren naar elkaar, geleid door eerlijkheid en een cultuur van duurzame en wederzijds voordelige samenwerking. We ondersteunen elkaar in het behalen van professionele doelen door omstandigheden te creëren voor zelfontplooiing en een vriendelijke sfeer in het bedrijf.

Ontwikkeling

Ontwikkeling – vormt de kern van onze dagelijkse activiteiten. Wij willen kennis opdoen en onze vaardigheden verbeteren, vooral door naar elkaar te luisteren en van anderen te leren. Wij zijn proactief, bereid om onze eigen grenzen te doorbreken en zelfs de meest gedurfde dromen na te jagen. Onze vindingrijkheid moet een bron van inspiratie zijn voor anderen. We willen een goed voorbeeld geven van hoe je persoonlijk en zakelijk potentieel effectief opbouwt.

Veiligheid

Veiligheid – het is belangrijk voor ons dat elke persoon in ons bedrijf geniet van goede gezondheid en veiligheid tijdens het werk. We willen dat onze activiteiten een positieve invloed hebben op het milieu en de gemeenschap. Veiligheid betekent voor ons ook financiële stabiliteit, die zorgt voor het gevoel van werkzekerheid en het vermogen om in de basisbehoeften van onszelf en onze gezinnen te voorzien. We streven naar meer wederzijdse veiligheid in alle aspecten van samenwerking met onze Klanten en Partners.

Gezondheid

Gezondheid – is voor ons een maatstaf voor het welzijn van elke persoon en diens omgeving, inclusief het natuurlijke milieu. Wij tonen onze zorg voor gezondheid en vitaliteit door oplossingen te ontwikkelen die gericht zijn op ecologie, recycling en “bio”-producten.


...want zelfgemaakt is beter!